Snelle reactie van Art Productions New York op vertrouwenskwestie

Nog binnen het uur nadat ik een e-mail had gestuurd over het volledig kwijt zijn van het vertrouwen in Art Productions New York, kreeg ik al een antwoord van één van de contactpersonen.

De e-mail van C is, zoals ze dat zelf zegt, een bevestiging dat mijn e-mail is aangekomen en dat ze, ondanks het late tijdstip (lokale tijd) in de middag, vlak voor het weekend, die bevestiging zo snel mogelijk wilde geven.

Ze vindt het buitengewoon vervelend dat ik zo gefrustreerd ben  en dat ik zelfs zoveel tijd heb gestoken om een dergelijke e-mail te schrijven (zie mijn vorige blog).

Verder schrijft ze dat ze gisteren (donderdag) een bespreking had met de curatoren over de eerste expositie met mijn werk (ART EXPO van 4 tot en met 7 april); welke gedachten de curatoren hadden over welke foto’s daarvoor in aanmerking zouden komen. Hierover wilde ze mij volgende week in kennis stellen.

Ze hoopt en verwacht dat we over dit hobbeltje (‘hiccup’) heen zullen komen. Verder schrijft ze dat ze alles wat nodig is (uitbreiding of upgrading) in zal zetten om de verloren tijd in te halen. Ze vindt dat haar eerste actie vanzelfsprekend is om openstaande dingen direct op te lossen.

Opnieuw verontschuldigt ze zich en belooft dat ze snel (dat wil zeggen binnen 24 uur) contact zal opnemen om mij nieuwe updates te geven.

Verder wenst ze mij nog een prettige avond toe.

Tja, …
Op dit moment voelt de mededeling dat men bezig is met de voorbereiding van de Art Expo als een afleidingsmanoeuvre. Want waarom heeft men mij bijvoorbeeld niet eerder in kennis gesteld dat er afgelopen donderdag zou worden overlegd? Dan had ik in ieder geval geweten dat men bezig is voor mij. En als ik die e-mail niet had geschreven, wanneer had men mij dan daar over ingelicht? Volgende week, zoals C dat zelf schrijft?

Ik besef terdege dat ik nu misschien vooral door een niet al te heldere bril kijk en dat die gekleurd is door emotie, maar de e-mail van C brengt niet zo maar ineens het vertrouwen terug. Daarnaast is het voor mij tenminste, niet een kleine oneffenheid/hobbeltje/’hiccup’: het vertrouwen is écht geschaad!

Ik hoop dan ook van harte dat C de komende 24 uur, zoals ze dat belooft, weer contact zal opnemen.

Hoe dan ook heb ik haar bedankt voor haar e-mail en geschreven dat ik uit kijk naar haar volgende e-mail.

Wordt vervolgd.

Eerdere berichten:
Vertrouwen is weg
Consignment Agreement goedgekeurd
Reactie van persoon Editorial Feature
Consignment Agreement opgestuurd
Hoera! Opnieuw reactie van Sales
Laatste reminder Headliner
Mail aan Sales m.b.t. Consignment Agreement
Sales heeft foto’s ontvangen
Foto’s voor derde keer gestuurd
Reactie van Sales
Ook reminder Sales gestuurd
Opnieuw reminder voor Headliner gestuurd
Verkoop foto’s begint nu?
Sales geeft eindelijk antwoord
Art Productions New York houdt zich niet aan beloften
Opnieuw herinnering naar Sales
Inloggegevens morgen opgestuurd?
Reactie naar aanleiding van herinnering
Herinnering gestuurd
Verzoek om inloggegevens
BTS foto’s opgestuurd
Vragen voor Sales
Concept Editorial Feature niet te bekijken
Editorial Feature: BTS foto’s nodig
Editorial Feature even uitgesteld
Sales Art Productions NY neemt contact op
Editorial Feature wordt begin 2019 gepubliceerd
Antwoorden tweede ronde Editorial Feature opgestuurd
Follow-up Editorial Feature
Reactie op beantwoorde vragen Editorial Feature
Vragen voor editorial feature zijn beantwoord
Vragen voor editorial feature Art Productions New York
Studio Tjeerd goes New York
Inzending goedgekeurd
Lucht geklaard
Excuus e-mail gestuurd
Deur dicht?
Opnieuw besproken in vergadering
Antwoorden op vragen (3)
Vragen voor Art Productions (3)
Art Productions is erg enthousiast
Antwoorden op vragen (2)
Vragen aan Art Productions (2)
Reminder
Antwoorden op de vragen
Vragen voor Art Productions
Opnieuw uitnodiging
Eerste uitnodiging